31 Aralık 2013 Salı

Çarpı İşi Havlu/ Cross Stitch Towel

Bu havlu, birlikte 8 ay gibi kısa bir okul dönemi geçirdikten sonra farklı şehirlerde yaşadığımız ve görüşemediğimiz, uzun yıllar boyunca aynı yazarlardan aynı filmlerden aynı felsefelerden beslendiğimiz 6.sınıfımı bir tek onun ismiyle bile özetleyebileceğim arkadaşım için işlendi. İnsan büyüdükçe yeniliklere de yeni dostlara da kapanıyor sanırım. Sahip olduklarımızı kaybetme korkusu daha çok ağır basıyor. Böyle hislere sahipken ve bana ihtiyacını da hissediyorken biraz olsun yüzünü güldürebileceğim bir şeyler yapmayı düşündüm ve ortaya bu havlu çıktı. 





















Mavi balonlu olan arkadaşım oluyor sarı elbiseliyse ben oluyorum. Kendisi Vikitap'ta mavi balon adıyla bulunuyor. Bu yüzden bu balonlu kızın onu ok mutlu edeceğini düşündüm. Ben de kendime sarı pötikareli bir elbise yaptım aynı çocukluğumdaki elbisem gibi. Aradaki boşluğa aradığım Türkçe sözü bulamayınca Aristotales'in bu güzel sözünü yazdım. Umarım baktıkça mutlu olacağı bir hediye olmuştur.


2 yorum:

  1. şüphesiz.hep mutlu kalıcak..dostluğun gibi..

    YanıtlaSil
  2. Aylarca süren ayrılık ve yalnızlıktan sonra eski sevgilimi bana geri getirerek hayatımda yaptığı büyük manevi dualar için Dr Ajayi adlı büyük bir büyü uygulayıcısına büyük bir teşekkür etmek istiyorum. Bununla, insanları kalp kırıklıklarından kurtarmak ve aynı zamanda her ilişki sorununa çözüm bulmamıza yardımcı olmak için bu dünyaya gönderildiğinize inanıyorum. Aranızda bir ilişki sorunu yaşayanlar için neden Dr Ajayi ile iletişime geçmiyorsunuz, burası iş eksikliği ve terfiler, bağlama ve evlilik büyüleri, boşanma ve çekicilik büyüleri de dahil olmak üzere tüm sorunlarınızı çözebileceğiniz en iyi yer. iyi şanslar ve loto büyüleri, doğurganlık ve hamilelik büyülerinin yanı sıra iş başarısı ve müşteri artışı, davaların kazanılması ve çok daha fazlası. onunla E-posta yoluyla iletişime geçin: drajayi1990@gmail.com veya whatsapp +2347084887094 ile iletişime geçin

    YanıtlaSil